måndag 13 februari 2012


Fy fan va jag dödade mig själv när jag körde passet som jag skrev om förra inlägget, körde det igen igår, aj aj träningsvärk och det är helt jävla underbart!!!


Ska köra några av dem i dag och några nya med plus lite kondition, har redan gått 10.402 steg i dag, så bara 5000 till så är jag nöjd!


Var det någon som testade samma träningspass som jag?





Alla dem här övningar som den här toppen tjejen göra ska jag testa mig på i dag, förutom hoppreps övningarna, jag har inte yta för det här hemma :)


Plus att vissa hopp övningar kommer jag göra lite mera försiktigt, för jag har inte lust att få kristall sjukan igen, men jag ska känna mig fram, hoppas jag fixar alla övningar!!


Ska göra mitt bästa!


Heja alla som kämpar!


Kram

Posted by Upplagd av dsit kl. 18:39
Categories:

 

1 kommentarer:

Anna sa...

önsak jag kunde få några av hennes magrutor utan att behöva kämpa så där =D

http://famdsit.blogspot.com. Använder Blogger.
 
>