onsdag 8 februari 2012


I dag har vi haft yoga i skolan, mycket skön stretching, jag har dock jätte träningsvärk så det gjorde lite ont, men skönt att töja lite på musklerna.

Vissa övningar höll jag på att kväva mig själv haha yoga läraren sa böj er hit och dit och tryck ansiktet in mot brösten när man hänger upp och ner och jag fick fan inte luft haha, brösten dunka mig rätt i ansiktet, tittar upp för att kunna andas då jag hör henne säga och titta på mig, så trycker vi ner huvudet så långt mot bröstet som möjligt.

Ehh näe då dör jag tänker jag!

Nästa övning ska vi sitta ner och trycka ansiktet mot fötterna och där höll jag på att dö igen, mina fötter luktar inte så där rosen gott om man säger så, när dem varit i vinter stövlar hela dagen mmmm mumms!

Sen en annan övning ska vi trycka brösten igen hit och dit, kan säga att yoga är nog inget för dem med stora bröst för det var fan inte lätt, tjejerna var fan i vägen hela tiden :)
Jo en sak till, magen kommer igång med yoga, så jag tänkte hela tiden: inte fisa inte fisa haha ja herre gud hjälp, vilken katastrof jag är haha!!




Några av övningarna vi gjorde, vilket fall som helst var det roligt och skönt att sträcka ut kroppen!

Ska strax lägga mina små apor och träna, ska döda mina armar i dag :D

Kram

Posted by Upplagd av dsit kl. 19:41
Categories:

 

0 kommentarer:

http://famdsit.blogspot.com. Använder Blogger.
 
>